Teslimat ve İade

Teslim politikası

Siparişiniz alındıktan sonra 3 iş günü içinde anlaşmalı kargo şirketiyle adresinize yollanır.

 

Sipariş İptal Koşulları

Siparişini verdiğiniz ürünleri siparişi verdiğiniz tarihten itibaren 1 gün içerisinde iptal edebilirsiniz. Eğer bu süre aşılmış ve ürün size ulaşmışsa, ürünün yeniden satılabilirliğine engel teşkil edecek hiçbir uygulamada bulunmadan ve kargo masrafını ödeyerek tarafımıza geri gönderebilirsiniz.

 

Garanti ve İade Koşulları

sintuz.com.tr den aldığınız tüm ürünler firmamızın garantisi altındadır. 

İadesi yapılacak ürünler sintuz.com.tr nin çalıştığı anlaşmalı kargo şirketi aracılığıyla tarafımıza ulaştırılmalıdır. 

sintuz.com.tr den satın aldığınız her ürünü, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Yapacağınız ürün iadesinin, ürünün tarafınıza teslim edildiği hali ile gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Satın alınan üründe herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma ve varsa aksesuarlarında eksiklik tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir. 

İade edilecek ürünleri ürün faturasının orijinali ile birlikte teslimi gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılması halinde, fatura aslının iadesi zorunludur. Müşteri tarafından fatura aslının gönderilmemesi halinde KDV ve varsa sair yasal kesintiler müşteriye iade edilmeyecektir. 

Ürün iadesinin yukarıda belirtilen koşullara uygun şekilde gerçekleştirilmesi halinde, ürün bedeli en geç 7 iş günü içerisinde alıcıya sintuz.com.tr tarafından ödenecektir. Çalıştığınız bankaya bağlı olarak ürün iade bedelini hesabınızda görmeniz birkaç gün sürebilir. 

Satın aldığınız ürünün arızalı olması halinde durumu teslim tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde sintuz.com.tr ye yazılı olarak bildiriniz. Satın aldığınız ürünün arızalı olduğu gerekçesi ile sintuz.com.tr ye ulaştırılması halinde aşağıda belirtilen işlemler uygulanmaktadır: 
- Ulaştırılan ürünler, ulaştığı tarihten itibaren en geç 3 iş günü içerisinde işleme alınmaktadır. 
- Arızalı olduğu gerekçesi ile gönderilen ürünler sorumlusu tarafından teslim alınmakta ve şirket kayıtlarına işlenmektedir. 

Arızalı olduğu gerekçesi ile sintuz.com.tr ye yapılan ürün gönderilerinin aşağıda belirtilen şartları taşıması gerekmektedir: 
- Üründeki arıza veya sorun net bir şekilde anlatılmalıdır. 
- Ürünün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. 
- Ürün, paket koruyucu uygun bir ambalaj içerisine yerleştirilmeli ve kargo şirketinin etiketi ürün ambalajının üzerinde bulunmamalıdır. 
- Ürün, sintuz.com.tr nin çalıştığı kargo şirketi aracılığı ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. Teslimat tarihinden itibaren ilk 14 gün içerisinde tarafımıza ulaştırılan ürünlere ait kargo ücreti sintuz.com.tr tarafından karşılanacaktır. 
Kargo firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar sintuz.com.tr tarafından telafi edilir. 

Zarar görmüş paket durumunda; 
- Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır. 
- Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. 
- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. 
- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda sintuz.com.tr ye bildirilmelidir. sintuz.com.tr en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır. 

Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda 02324790929 numaralı telefondan veya info@sintuz.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz. 

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.